تقدیر از کلیه غرفه‌های شرکت کننده نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار استان گلستان


🔵 آیین اختتامیه بیست‌ و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار استان گلستان با تقدیر از کلیه غرفه‌های شرکت کننده در این نمایشگاه و با حضور دبیر ستاد استانی هفته پژوهش و فناوری استان گلستان، سه‌شنبه، چهاردهم آذر ماه در کارخانه نوآوری گرگان برگزار شد.

🔸دبیر ستاد استانی هفته پژوهش و فناوری استان گلستان با اشاره به حضور ۲۳ غرفه از دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی، دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان، شتاب‌دهنده‌ها و مراکز تحقیقاتی در این نمایشگاه افزود: از کلیه عوامل اجرایی و پشتیبانی کننده این نمایشگاه تقدیر و تشکر را داشته و امیدواریم بتوانیم از شرکت‌های فناور و نوآور استان با همراهی دستگاه‌های اجرایی مختلف حمایت‌های لازم را به عمل آوریم.

🔸 دکتر شتایی افزود: در این نمایشگاه شاهد بودیم که فن‌آوران ما با همه شرایط سخت مالی به کار تحقیقاتی و نوآوری خود ادامه می‌دهند و توانسته‌اند دستاوردهای جدیدی را ارائه دهند که برای استان و کشور می‌تواند مفید و موثر باشد.

🔷سپس رئیس پارک علم و فناوری گلستان و دبير اجرایی بيست‌ و چهارمين نمايشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار گلستان با اشاره به حضور ۲۰ دستگاه اجرایی در این نمایشگاه گفت: میزان استقبال از این دوره نمایشگاه نسبت به قبل بالاتر بود و وجود تقاضاهای فراوان برای تمدید نمایشگاه نشان از علاقمندی جامعه علمی استان گلستان نسبت به بحث پژوهشی و فناوری دارد.

🔶دكتر حامد پاک‌نژاد با اشاره به برگزاری پنل‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی متعدد در طول زمان برگزاری نمايشگاه گفت: تعداد ۶ کارگاه آموزشی و پنل تخصصی با موضوعات مختلف و حضور صاحب‌نظران و اساتيد حوزه‌های مربوطه و رونمایی از سیزده محصول فناورانه طی این مدت در محل نمايشگاه برگزار شد.

 🔹 گفتنی است: در این نمایشگاه علاوه بر ارایه انواع مشاوره‌های تخصصی از قبیل دانش‌بنیانی، مالکیت فکری و معنوی، ثبت اختراع، مشاوره‌های حقوقی، دستاوردهای فناورانه پژوهشگران و محققان نیز برای بازدید‌کنندگان فراهم شده بود.





 تاریخ ارسال خبر :   19 آذر 1402 - 10:42
 تعداد بازدید :   117
 ارسال کننده :   دبیرخانه ستاد هفته پژوهش و فناوری