به مناسبت هفته پژوهش و فناوری؛ بیش از ۱۴۵ کارگاه، نشست‌ و سخنرانی علمی در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار می‌شود.


به مناسبت فرا رسیدن هفته پژوهش و فناوری، بیش از ۱۴۵ کارگاه علمی، نشست تخصصی و سخنرانی علمی در دو بخش اعضای هیأت علمی و دانشجویی بصورت مجازی در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار می‌شود.

 برنامه‌های اعضای هیأت علمی دانشگاه شامل ۱۱۸ برنامه بوده که شامل سه برنامه درون دانشگاهی، ۱۱ برنامه دانشگاهی، ۱۸ برنامه داخلی، ۱۵ برنامه استانی، ۶۳ برنامه ملی و ۸ برنامه بین‌المللی خواهد بود.

از این ۱۱۸ برنامه، ۳۷ برنامه سخنرانی علمی، ۴۰ کارگاه آموزشی، ۱۸ نشست علمی، تخصصی و ترویجی و ۲۰ وبینار و... می‌باشد که از تاریخ سیزدهم آذرماه آغاز و تا بیستم دی ماه ادامه خواهد داشت.

در بخش دانشجویی نیز ۲۷ برنامه شامل ۵ برنامه درون دانشگاهی، ۱۹ برنامه داخلی، ۲ برنامه استانی و یک برنامه ملی برگزار می‌شود که از این بین ۳۶ برنامه در قالب سخنرانی علمی و یک کارگاه آموزشی خواهد بود.

گفتنی است: علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون زمان و نحوه شرکت در برنامه‌ها، نسبت به دریافت فایل ضمیمه اقدام نمایند.

 

فایل کارگاه‌های اعضای هیأت علمی 

فایل کارگاه‌های دانشجویی





 تاریخ ارسال خبر :   14 آذر 1400 - 13:41
 تعداد بازدید :   253
 ارسال کننده :   مدیر سیستم